Kurs profesjonalnej komunikacji w przedsiębiorstwie

DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu profesjonalnej komunikacji w przedsiębiorstwie, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABUS

  • Komunikacja w sytuacjach problematycznych
  • Bariery komunikacyjne
  • Znaczenie komunikacji w realizacji zadań i ustalanie jej celu
    • ustalanie standardów komunikacji
    • określanie celów organizacji i celów osobistych
    • prawidłowy przekaz informacji a praca współpracowników
  • Odpowiedzialna komunikacja
    • sposoby zachowywania dbałości komunikacyjnej
    • efektywne pytanie
    • interpretacja i nadinterpretacja sygnałów komunikacyjnych
    • postawy proaktywne i reaktywne
  • Poprawa skuteczności komunikacji
    • techniki konwersacyjne a cel komunikacji
    • budowanie własnego efektywnego stylu komunikacji
  • Komunikacja niewerbalna
    • pierwsze, drugie i trzecie wrażenie,
    • spójność komunikatów
    • odzwierciedlanie i interpretacja sygnałów niewerbalnych.

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

TAK

  • EVDC / EICE / ISQ / MEN
  • Egzamin: TAK (w zależności od rodzaju kursu / szkolenia)

LISTA DOSTĘPNYCH CERTYFIKATÓW KSZTAŁCENIA:

  • European Vocational Development Certification (EVDC)
  • European International Certification in Education (EICE)
  • Innovation Standard of Qualification (ISQ)

INSTYTUCJE REALIZUJĄCE PROGRAM KSZTAŁCENIA:

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

ZOBACZ OPCJE SZKOLEŃ I KURSÓW REALIZOWANYCH ZDALNIE:

PROGRAM KSZTAŁCENIA REALIZOWANY PRZEZ:

TERMINY I WIĘCEJ INFORMACJI: TUTAJ